Pages

29. 9. 2008.

Imam svoj blog! Baš se radujem!!!Sada sam pred velikom dilemom, šta napisati, da ne smaram publiku, da bude lepo i zabavno.

Kako je red da se predstavim, o sebi ću vrlo malo, to je zato što sam imala do sada uzburkano more u životu, i još se penjem uz planinu, jer je pravo zadovoljstvo u penjanju.Rodjena sam 1958 u Čačku, gde sam provela detinjstvo i mladost. Po završenom pravnom fakultetu, zbog posla sam otišla u Ivanjicu, i tamo pronašla životnu ljubav. Imamo dve ćerke, obe studentkinje. Iz Ivanjice smo se preselili zbog suprugovog posla u Beograd 2003 godine.Za sebe mogu reći da sam preveliki altruista, da puno radim, da sam vernik, da volim ljude, da sam optimista, mada mi je život bio prepun problema.Volim svašta da radim. Volela sam nekad da kuvam, sada je to samo obaveza, volela sam da heklam, vezem, poentles...Godinama pravim slike od presovanog cveća, a sada širim asortiman, jer se cvecem svasta može napraviti. Pored toga pravim još neke stvarčice, videće se na slikama. Sve volim da probam, pa ću se oprobati i u nakitu.

25.8.08.
аутор Nena3110
Избриши
1 – 2 од 2

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.