Pages

17. 3. 2009.

Slika za LJilju


LJilja je moja prijateljica iz gimnazijskih dana. Zivi u Kosovskoj Mitrovici.
Upoznale smo se preko nekog omladinskog casopisa, i dopisivale redovno, jednom nedeljno, kroz celu gimnaziju, a onda zajedno studirale.
Ona i dalje zivi tamo, radi kao dopisnik RTS-a.
Tako, sada mogu da je vidim samo na televiziji, ali dopisujemo se na nov nacin, mailovima.
Spremam joj paket. Bice tu svega, sto ne moze da priusti sebi i deci, i naravno, mojih radova.
I puno, puno ljubavi!
This peacture with pressed flowers is a present for my friend from Kosovo.

5 коментара:

  1. Davno sam komentirala tvoj rad...i sigurno se sječaš da sam bila oduševljena...To je i dalje tako...Zaista super i drago mi je da si mi se javila
    Biću redovno ovdje...
    LP
    Phoenix

    ОдговориИзбриши
  2. Divota - za mene nedostižano, pa je zato ovo rad za divljenje. Ah, danas je teško biti žena i majka ma gdje god bila... Rado bi pročitala još koju o tvojoj prijateljici, ako nam želiš još što napisati. LP Komar!

    ОдговориИзбриши
  3. Divan rad i divnan gest.
    Veruje da ce se oduseviti...
    Cekam da citam reakcije na poklone!

    ОдговориИзбриши
  4. Na mom blogu ima nagrada za tebe i tvoj blog.
    Lijep pozzz
    Phoenix

    ОдговориИзбриши
  5. I ja imam molbu da od mene primiš award!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.