Pages

2. 8. 2009.

ODMOR, ALI KAKAV...




Ova mi je godina teska, i vrlo, vrlo sam umorna.
Godisnji odmor, planiran tek za septembar.
Zelela sam bar par dana odmora... i da se mogu vise posvetiti svom hobiju.


Pazite sta zelite, mozda vam se i ostvari.


Sada odmaram, ali ne onako kako sam zelela. Nepazljiv hod, rupa u plocniku, pad, i noga u gipsu, srecom, nije slomljena, ali po kuci hodam koliko moram, uz pomoc staka. Od sutra cu nesto novo raditi, uz asistiranje cerki, da donesu, dodaju i slicno. U medjuvremenu sam napravila dosta granicnika, koji su poklonjeni, ili planirani za poklon, ali mislim da vise nisu narocito interesantni.
Do sledeceg rada....

16 коментара:

  1. Neno, bas mi je zao,.. :(
    Zelimti brz oporavak i da ovo vreme odmora provedes kreativno!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hello
    Thanks for visiting my Blog
    Y enjoy your blog too
    Kisses
    Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Mogu misliti kako ti je sa gipsom na nozi na ovakvim temperaturama! Ali ne daj se, i navali na hobi! Zelim ti brz, brz oporavak!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno!
    Za moj rad, morace neko da mi asistira, tu su cerke, da dodaju, e mogu d namestim da mi sve bude a dohvat ruke.

    ОдговориИзбриши
  5. Dear Nena,
    Thank you very much for visit my blog. Gave me much pleasure to find beauty in you. Many flowers, harmony and comfort. We have more recent years, interests - Bryan Adams, and songs, nice family ...
    I will put your blog, and selected favorites.

    So sorry to read about your problems.
    Fast recovery, rest and calm summer.
    Hug, Diana

    ОдговориИзбриши
  6. zelim ti brz oporavak. :) imam iskustva u nosenju gipsa do kolena:(

    ОдговориИзбриши
  7. E, draga moja pa i ti... Prije dva tjedna i sama sam pala i to preko masnih stepenica vlaka i dobro se nabila, te se jedva vratila kući natučenih leđa. Puklo nije ništa.

    Što nas ne ubija - to će nas sigurno očvrsnuti. Želje, pazim ja što želim - puno para - pa je iz toga jurenja sa posla na posao proizašlo ovo da se ukočeno krećem. Sad vidim da baš i nije preporučljivo željeti pare :) moram se skoncentrirati na nešto drugo. Lijepi pozdrav i brzi oporavak ti želim!

    ОдговориИзбриши
  8. boa tarde,tudo bem?
    então o que te aconteceu à perna?!
    jinhos***

    ОдговориИзбриши
  9. Pa je res treba paziti, kaj si želimo. Hitro okrevanje želim.

    ОдговориИзбриши
  10. Neno, žao mi je što si povredjena, ali je dobro što nije slomljena. Želim ti brz oporavak. Imaš pomoć ćerki i to puno znači.
    Kiss.

    ОдговориИзбриши
  11. brzo ozdravljenje ti želim, odmori se malo trebat će ti za nastavak tvog rada.....

    ОдговориИзбриши
  12. Jao...tek sada vidim ovaj tvoj post...Baš mi je žao da ti se to desilo...Ja ti imam problem sa desnom nogom...nekoliko puta sam imala uganuće, pa povrijeđene tetive...i znam kako to izgleda...
    Draga moja želim ti što prije da se oporaviš...A možda ti ovo dobro dođe da malo usporiš...
    LP
    Phoenix...
    Ovih dana ti pišem e-mail

    ОдговориИзбриши
  13. boa tarde,td bem?
    entao como estás?
    bom fim de semana, fica bem.
    jinhos***

    ОдговориИзбриши
  14. Zelim ti brz oporavak :*

    ОдговориИзбриши
  15. Oh dear Nena....I'm so sorry you hurt your leg. I hope you are at least able to find some enjoyable way to pass your time while your leg heals.
    hugs suki

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.