Pages

3. 10. 2009.

ZA MALU TETKU


Presovano cvece moze ukrasiti mnoge stvarčice.

Odavno mi je u glavi ova ideja, ali nikako da je realizujem, kao da sam čekala da moja dosta mladja sestra od ujaka, položi pravosudni, pa da joj poklonim nesto novo.

Budući da sam ovako nešto prvi put radila, da sam lepila dva sloja kartona, bila sam prilično neprecizna, valjalo bi da je malo pedantnije, ali važno je da je od srca.

Kad je ona imala četiri godine, a ja dvadeset, pitala me jednom: Neno, a kad se ti udaš, hoću li ja onda biti mala tetka? :)

Sada je ona mojim cerkama kao drugarica<3

3 коментара:

  1. Divno Neno, verujem da ce se maloj tetki bas svideti! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Maloj tetki se bas svidelo :))))
    Hvala Nence, sjajna je ideja, tako nesto mi je bas trebalo, a jos je lepse sto nije turobno kancelarijski, vec unikat i to prvi od ove vrste!!!
    Predlazem svima, koji moraju da polazu pravosudni,da sto pre to obave, jer ce se nadobijati poklona i poklona, prelepih kao sto je ovaj! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Neno na komentaru:)
    Ja sam bas mislila da brisem blog:)
    Inace radim po nesto al ne mogu znas vec od koga:)
    A poklon za male tetke je odlican..

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.