Pages

13. 6. 2010.

Blog candy kod Ville Loredane



Veoma zanimljivo, naša draga blogerska drugarica Villa loredana ima sto pratilaca na blogu, i organizovala je zaista zabavnu igricu.
Čestitam joj, od sveg srca.

Hoću i ja da učestvujem, mada me baš i ne preti sreća u nagradnim igricama, ali raduje me učesće, raduje me kad bilo ko dobije.
Zadatak je postaviti jednu od fotki prelepog cveća sa njenog bloga, nije bilo lako jednoj ljubiteljki cveća da odabere.
Drugi zadatak je pogoditi naziv biljke bez naziva, sa fotografije na blogu.
Ja sam odabrala ove fotografije:



Za odgovor na nagradno pitanje sam se pomučila.
Pojedinačno, žuti cvetić je kantarion ili Gospina trava.
No, kako je moj muž iz kraja gde ga ima puno, i ja sam ga dosta brala, znam da se cvetovi ne pojavljuju pojedinačno već i cvastima, i listici su, čini mi se malo drugačiji.
Zato sam po netu guglala i guglala, ima sigurno i različitih vrsta ove divne lekovite biljke, nisam uspela naći neku drugu biljku koja je sličnija, pa kao u kvizu milioner:
Moj konačan odgovor je Kanrarion-Gospina trava:





A ovo je Tradescantia andersoniana

Izvinjavam se za ispravku, ja sam razumela da treba staviti bilo koju fotografiju, i uopšte nisam videla da postoje tri sa fotografije sa ?????, gledala sam samo kantarin, bila sam nešto out.


Srećno svim učesnicima, i dobro se zabavite!

1 коментар:

  1. super draga, nije kasno odgovore postavi i na post candy blog, super si to izvela, hvala što si postavila link, a candy blog je otvoren do 10. 07. Pozdrav. Loredana.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.