Pages

27. 6. 2010.

Nagradna igra na blogu Hobbychic-Challenge on Hobbychic blog



Na jednom od mojih omiljenih blogova,Hobbychic, organizovana je nagradna igra. Zadatak je napraviti rad u bilo kojoj tehnici, za trideset minuta. Ja sam se odlučila za nešto što može uraditi svako ko želi, nije potrebno ni mnogo veštine ni materijala, a ujedno čuvamo prirodu jer se koristi nešto što svi bacamo. Za dekoraciju takođe možete koristiti stvari za reciklažu, bilo šta, kuda vas mašta vodi.
Konačan rad je stalak za olovke i pribor.


Evo, šta sam od materijala koristila, uz obavezni lepak.



I konačan rad.

14 коментара:

  1. zanimljiva ideja...
    oni mali cvetici... nije mi samo jasno, jesi li ih ti pravila ili su kupljeni? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Možda je trebalo da napišem u postu, mali cvetici su kupljeni u pozamanteriji, namenjeni za ukrašavanje odevnih predmeta.
    Hvala vam.

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast Neno na ideji i na izvedbi...Super!!!
    Kako ti je samo to palo na pamet, vjerujem da si brzo uradila...ja još uvijek razmišljam šta može tako brzo da se uradi...

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Phoenix, ako pogledaš moje najstarije postove videćeš da sam i ranije ovo radila, a od rolni od folije sam pravila držače za salvete, pa sam se kolebala između te dve stvari, ali mi je ovo ipak upotrebljivije.

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Neno,glasala sam za tebe sa velikim zadovoljjstvom :))

    ОдговориИзбриши
  6. neno glasala sam za tebe... amozda se i ja prijavim. hvala veliko na obavestenjcu! kiss

    ОдговориИзбриши
  7. Glasalaaaa! Nadam se da ces osvojiti nagradu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična ideja:), uvek sam oduševljena reciklažom!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Svidja mi se , glasala sam i nadam se pobedi :)

    ОдговориИзбриши
  10. Estupendo reciclado, ha quedado precioso.
    Bss

    ОдговориИзбриши
  11. Čestitam na osvojenoj nagradi. Zaslužila si.

    ОдговориИзбриши
  12. Saznala sam i stigla glasati u zadnji čas!

    Pozdrav od Miki

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.