Pages

24. 8. 2010.

Odmor





Konačno je blizu, moje prvo putovanje preko "grane"
Idemo u Grčku, grčićemo se tamo, pa kako nam bude, moj pratilac i ja, deca jedva čekaju da nam vide leđa:)
Odabrali smo Olympic beach. sledeći put, ako Bog da, biće neko ostrvo.

Pre nego što odem, moram vam se pohvaliti da sam bogata, jako bogata. Imam tako puno prijatelja, ne mogu stići da sve posetim na njihovim blogovima i facebook stranicama, često na svoju listu dodajem nove blogove, Ama stavila bih ja svaki koji otvorim, no ne može da stane, pa teška srca biram, a po nekad i kružim, sklonim privremeno neki, da stavim novi, pa vratim, i gledam, gledam, uživam.
Nutricionisti i oni koji razumeju moju muku sa kilicama bi rekli da bi bilo bolje da šetam i bavim se fizičkom aktivnošću, jer sve što radim lepo je, ali gooza raste, no, to je jače, vooooliiiimmmmmm.
Eto, ja vam u petak putujem, javiću se čim se vratim, do tada vredno radite ili odmarajte, već šta ste planirali, ali šta god da je, biće sjajno.
Mašem vam, i doneću neke lepe utiske, a što se rada tiče, možda i ponesem heklicu i malo konca, da se nađe, za svaki slučaj.



I da znate, da ćete mi puno nedostajati.

PRE NEGO ŠTO ODEM, ŽELIM DA VAŠU PAŽNJU SKRENEM NA DVA BLOGA SA MOJE LISTE, PONOSNA SAM NA TO ŠTO IH VODI MOJA PRIJATELJICA.
Blogovi: NJen svet
Radost u oku

15 коментара:

  1. Prekrasno, uživaj draga!

    ОдговориИзбриши
  2. Uživaj u svakoj sekundi zasluženog odmora i vrati se sa gomilom novih ideja.

    ОдговориИзбриши
  3. Zelim ti lep odmor, lepo se ti izgrci, kako god Grcka je jako lepa. Usluga je slicna nasoj, ali nije ni tako lose. Vazno da je vama lepo. A i navikli smo mi na sve. Srecan put i dobro i brzo nam se vratite.

    ОдговориИзбриши
  4. Uživaj Nenče, lepo se odmori i vrati se nasmejana, odmorna i puna utisaka. I fotografija, naravno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno, ja vama želim da uživate, gde god da ste!

    ОдговориИзбриши
  6. Neno ,nadam se da uživaš u čarima prirode i da puniš baterije...

    ОдговориИзбриши
  7. Hi Nena, not sure if I understand your post (I used google translate) but it sounds like you are going on a nice trip to Greece.
    I have always wanted to go there but haven't made it yet.
    Hope you have a great time!
    cheers suki

    ОдговориИзбриши
  8. Nena, završio je odmor prošeći do mog bloga i kreni u igru Volim...
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se da ste se lepo proveli,odmorili, skupili energije za nove kreativne poduhvate :) Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  10. drago mi je da ste se vratili.
    Šaljem vam veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.