Pages

1. 8. 2010.

Reklama



Ovde sam ja svakodnevno.
Bilo bi dobro da stižem i da napravim nešto novo, imam puno planova, a malo vremena. Želja mi je da napravim nešto drugačije, da se oprobam u novim tehnikama.
Volim i da vidim sve što vi radite.
Tako, nisam stigla da se pohvalim da mi je moja prijateljica Tea napravila prvu reklamu.

Gledam svakodnevno da imam 98 pratilaca.
Još uvek sam za neke stvari neznalica, ne umem da otvorim tu rubriku i vidim sve odjednom, samo mogu da pogledam svakog autora i blog pojedinačno, kako bih mogla da pratim ko će biti stoti, hoće li mi neko pomoći?

U međuvremenu, idem da razgledam i dalje, a vama želim sve najbolje i puno novih radova, uživajte u stvaranju.

8 коментара:

  1. Draga Neno, veselim se tvom povratku...već sam se pitala...što je s tobom i je li sve ok...
    Uzeću ovaj tvoj reklamni baner pa ću ga staviti na moj blog...Super ga je Tea uradila...
    Da vidiš cijelu listu svojih sljedbenika...iznad...tamo gdje piše Prati...imaš desno dva kvadratića...na koji treba da klikneš i otvoriće se pregled...zatim samo klikaš na ono "dalje"
    Lijep pozdrav i velika pusa

    ОдговориИзбриши
  2. Tein reklamni baner je super i svakako si ga s punim pravom dobila! Želim ti još puno dobrih ideja, novih radova i reklamnih banera! Pozzz

    ОдговориИзбриши
  3. Tu sam i ja mila moja. Pozdrav, kiss i sve pohvale.

    ОдговориИзбриши
  4. I can't read this but i love your pressed flower work.
    please go by www.wwpfg.org ,we are looking for new members.
    peace terica

    ОдговориИзбриши
  5. I am embarrassed to say i saw the translate button after i wrote my last comment. should have looked around more first.I will get one for my blog too Thanks.
    I am from world wide pressed flower guild and believe You would enjoy our guild too.
    You can find me on my blog & facebook too. also know as FlowerImpressions .
    peace http://flowersbyterica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.