Pages

14. 4. 2011.

Najbolji ste!




Odavno nisam ništa napravila, a toliko bih želela.
Na žalost, ne stižem ni da pogledam i prokomentarišem sve vaše radove, iako zaslužuju i divljenje i pohvale. Oprostite mi zbog toga.
Ipak, želim da vam kažem, odnosno napišem da sam odlično, da puno radim, na poslu, pa posao kod kuće, važno mi je da sam kod kuće, prisutna sa svojim najmilijima, jer sam im potrebna, a i oni meni.
Nadam se da ću uskoro imati i čime da se pohvalim kad je kreativni rad u pitanju, sada se mogu pohvaliti sa mnogo toga, da dobro i vredno radim svoj posao, da ne sudim strogo, ali mi se presude potvrđuju, da sam najbolja majka i najbolja supruga, a trudim se da budem i dobra ćerka i supruga.
I da ovde zahvalim univerzumu za jednu divnu prijateljicu, ona će se prepoznati.

Veliki zagrljaj svima

10 коментара:

  1. Glavno da si ti nama dobro a sve ostalo je manje važno!
    Šaljem ti pusu i želim lijep vikend:)

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa Zondrom :)
    Budi ti nama i dalje dobra mama, kćerka i supruga :))
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav!!!
    Sve je super i sve je za pet...
    Želim ti da tako budeš sretna i zadovoljna i dalje u svom životu...

    ОдговориИзбриши
  4. za jednu optimističnu mamu i suprugu koja prekršiteljima ne sudi prestrogo imam jednu nagradu na mom blogu:))...jer si ti to zaslužila:)))...

    ОдговориИзбриши
  5. Saljem ti ogroman zagrljaj sa najboljom pozitivnom energijom i samo uzivaj u svojoj pozitivnoj porodicnoj kreaciji. Ti si divna dusa, koja uvek zna sta joj je na prvom mestu. Bravo.

    ОдговориИзбриши
  6. Ma daj,divna si!Blago njima što te imaju!!!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Budi najbolja Neno prvo sebi a onda drugima,ma bice sve dobro,cekamo te u novim kreativnim podvizima...Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  8. Srdačan pozdrav i zagrljaj ti šaljem za ovako pozitivan stav prema životu :)))!

    ОдговориИзбриши
  9. Saljem ti veliki zagrljaj, ostani i dalje dobra i vredna, doci ce i tvoje kreacije na red, pomalo...:-)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.