Pages

11. 5. 2011.

Poklon-radost!


Nemam reči da opišem svoju radost, kad sam videla poklon koji mi je poslala, ničim izazvana:) naša draga blogerka LYRA .
Salvetice, ova divna porukica ukrašena origami ždralom, i ova savršeno lepa drvena vaza u dekupažu.
Moraću na kurs fotografije, ovakva lepota zaslužuje lepše fotografije, a ja sam fotkala na terasi, dnevno svetlo, u pozadini se vidi prozor od Anđelkine sobe, koji je otvoren prema terasi, u njemu se ogledaju oblaci, jer je visina, peti sprat, podloga za vazu su salvetice koje sam dobila.
Velika je, ogromna je moja radost.


Hvala prijateljice draga! ! !

Sad mi ništa drugo ne preostaje nego da se bacim na rad, jer sam sve svoje radove već poklonila, nemam čime uzvratiti, ali biće.
Nadam se da ću naučiti da radim sa salvetama makar približno dobro kao vi, mile moje prijateljice.

LJubi vas i grli radosna Nena

10 коментара:

  1. Анониман11. мај 2011. 08:50

    Baš si lijep poklon dobila!
    Pusa i veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa vaza i ti si je sigurno zasluzila, zato uzivaj u lepoti. Mozes sebe utesiti sto se slikanja tice kada gvirnes moja dela foto-slikarstva. Meni je bas lepa slika, sta ako se vidi prozor, prirodna je i lepa. Salvete su ekstra, moram da pronadjem i ja negde malo salveta. Ja bas nemam nos za tako nesto, ima vremena. Pusa

    ОдговориИзбриши
  3. Naravno da je zaslužila! Ona je moj prvi čitalac a vredi za hiljadu!

    Hvala svima na lepim komentarima za vazu. Prosto se rastopim kad tako nešto čujem! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. мај 2011. 16:25

    Nema lepseg poklona koji dobijes ma kakv on bio( aovaj jeste lep) a znas da ti ga neko poklonja od srca:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12. мај 2011. 00:57

    Vjerujem da si se iznenadila, jer poklon je prekrasan!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Znam ja kak je to kad te neko iznenadi sa neočekivanim poklonom :)
    Čestitam!!!!!!!
    Poklon je predivan!!!!!!
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  7. Još jedan poticaj za rad, pokloni i salvetice, neka ti ih ne bude žao, samo ih rezuckaj i ljepkaj :))))
    Vaza je prekrasna, kao i čestitka sa ždralom!
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  8. Nena, sad ću i ja tebi da uzvratim a stvarno tako mislim...
    Kao što i Lyra kaže, zaslužila si.
    Ti si jedan odani sljedbenik, divni komentator,i još jako,jako kreativna duša...Eto ti...to ti ja mislim...
    Pusa ti velika

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.