Pages

6. 9. 2011.

Neko na more, a neko na posao

Moja Vesna ode večeras na more.
Bilo je ludilo od pakovanja, juče je polagala poslednji ispit iz ove godine.Neće njenom dečku biti lako, napunila je svoj veliki kofer, i pola njegovog, još većeg:)
A ja i Anđelka, vredno radimo. Malo smo po nekad tužne ili ljute, ali dobro smo.
Ja sam i kod kuće ovih dana bila vredna, imala sam motiv.
Moram ja sve da otkrijem: Moja sestra od strica radi u jednoj optičarskoj radnji, prilično jakoj, koja se nalazi blizu ustanove gde se Anđelka leči. Kako oni imaju etuie za naočare koje uz naočare poklanjaju, i koji su kvalitetniji od kineskih, zamolila sam je za dva, da ih sredim. Kad je Anđelka prošle srede krenula na kontrolu, ja sam sestri poslala dve ruže. Oduševila se, koleginice koje s njom rade takođe. Tražile su za sebe. Tako sam napravila kopiju one bele, ako se sećate, sa oranž žicom,jer je sestrina koleginica tražila baš istu i još neke. Sredila sam i etuie, sutra Anđelka ponovo ide na kontrolu, pa će sve poneti. A baš sam se namučila, okretala i sušila sa svih strana, parcijalno bojila i lakirala. Nije mi baš pedantno unutra, deo do postave, iako sam lepila traku.

Prvi sam ostavila crni, pročitah negde da ako je crna salveta, ne mora se bojiti crna podloga.
Izgleda da to nije baš tako, salveta se vidi, ali ne dolazi dovoljno do izražaja, a možda je nekome lepo i ovako.



To je ova salveta, sa jedne strane etuia je ruža sa belim rubovima, sa druge ova manja.


Evo i drugi. Nabore nisam mogla ili nisam umela da izbegnem, posebno na ovoj strani koja je cela prekrivena salvetom, a etui nije ravan. Kad sam lakirala preko salvete, mojim novim lakom, salveta se tada bora, podiže se od podloge, iako prethodno zalepljena istim lak lepkom. Kako vi rešavate ovo, odnosno gde ja grešim?



Malo bockanja iglom i koncem, seckanja, paljenja...


Ova ima nekoliko slojeva tila ispod malinastog satena, loša fotka:(







Za kraj, čuvam najslađe!
Naša draga Dzoli, dodelila mi je dve blog nagrade, u stvari nisam sigurna da li su obe za mene, ali sam ih sa zadovoljstvom uzela.
Kako ih treba proslediti na dvadeset blogova, najbolje da se sami poslužite, ako vam se dopadaju.



Najavljeni giveaway ću odložiti za još koji dan, jer sam upravo saznala da je jedna od naših prijateljica otišla na odmor, dakle još traje sezona godišnjih odmora.

Sve najbolje devojke.
Hvala što me pratite i što mi pružate podršku, najbolji ste!

12 коментара:

  1. Krasni etuiei nadam se da će i sestre biti oduševljene tvojim znakom pažnje!

    ОдговориИзбриши
  2. Koje slatke ružice, baš si bila vrijedna!!
    A etui... ma koga briga za one male sitne nabore koje izgleda samo ti vidiš... kad su toliko lijepo osmišljeni i "oslikani" s ljubavlju:))

    ОдговориИзбриши
  3. ja kod ljepljenja salvete prvo premažem podlogui pokušam što je moguće više izravnat salvetu dok ju ljepom... onda uposlim fen i tek tad šutnem drugi sloj... ima na Teinom blogu trikova kak ju nakeljit bez nabora iz pomoć pegle i statičkog elektriciteta ako se ne varam...

    ОдговориИзбриши
  4. za taj štos sa naelektrisanom folijom sam čitala, ali nisam probala, kao i za peglu, mislim da je to za malo veće površine.
    Moraću da probam i vežbam, i vežbam....

    ОдговориИзбриши
  5. Divne stavri si napravila.Hahhah nasmeja me sa odlaskom na more:) Nadam se da ce i Andjelka uskoro kuci...Mislim na vas
    Poljupcitj;)

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatke ružice i etui-i. .ja se poslužim jako finim brusnim papirom kad se sve osuši a ima nabora na predmetu koji radim. .samo pazi da je brusni papir čist da ti nebi razmrljao cijelu površinu. .pusa. .

    ОдговориИзбриши
  7. Sve mi je tako slatko, pogotovo onaj etui sa anđelima. Nadam se da će sestre biti oduševljene. A i ružice se ne mogu izdvojiti koja je ljepša i nježnija...:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Ne mogu ti dati savjet, jer ni sama to ne znam raditi ni lijepiti, ali ti mogu poželjeti sreću u daljnjem radnju. Ne bi bilo loše kad bi sad puknuo neki biznis s tim etuima za naočale, ha? :)

    ОдговориИзбриши
  9. sve je divota :) :) poslala sam ti mail :) :) :) :) veliki pozz

    ОдговориИзбриши
  10. bravo za ispit, znaci bice i divan provod. Lepe stvarcice.. pozz......

    ОдговориИзбриши
  11. Odlični etuii, onaj s ružama je baš dobar, sviđa mi se što je motiv kao stopljen s podlogom:) Ipak moj favorit su anđeli:)))
    A ružica ko u priči, baš te krenulo:)

    ОдговориИзбриши
  12. Baš vas je krenula inspiracija! Ma svaka čast! Taj problem sa lepljenjem salvete imam i ja i nemam nikakvo rešenje da ponudim, nažalost. :(
    Šaljem veeeliki pozdrav i samo nastavite da budete vredne i kreativne!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.