Pages

5. 10. 2011.

Zabrljala sam

Eto, htela sam da stavim novu adresu bloga naše Zondre, i greškom sam izbrisala sve blogove koji su bili na listi mojih najdražih.
Još sam u šoku, kako sam mogla biti tako nepažljiva.
Trudiću se da na osnovu liste za čitanje sve rekonstruišem, ali trebaće mi vremena.
Molim, ne ljutite se ako vašeg bloga nema na mojoj listi, pojaviće se, ne mogu ih sve odjednom vratiti...ili mogu, daću sve od sebe.

Nisam mislila da večeras pišem post, verovatno će i biti izbrisan, kad svi budete saznali kakvu brljotinu sam napravila i kad to popravim, pa nisam fotografisala po nešto što sam ovih dana radila, a nije ni dovršeno.

A šta je post bez fotke, kao dama bez frizure, zato evo fotkica sa neta.

13 коментара:

  1. Da informatika je ponekad užasna, tipneš nešto krivo i sve ode po krivom. Ma sad ćeš kroz svoju grešku nešto i naučiti :) kako se rade liste iznova! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. a baš lijepa slikica!Ma nema veze polako,već se snađeš događaju nam se svima male zabrljotke :)

    ОдговориИзбриши
  3. haha post bez fotke kao dama bez frizure...ovo ti je dobro...fotografija je odlična, a ptice si ulovila dok su se složile u neki lik na nebu, bar ja tako vidim oči i osmjeh!
    Polako i bez žurbe, sredit ćeš svoj blogek :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Mah ne uzbudjujem se vise..sve dok znam d avas nadjem.Sa novim izgledom koji tetsiram za Blogger meni se toliko toka izgubilo...nagrade,Clanovi,neki postovi...idemo dalje:)))Samo ti nas obraduj svojim vrednim kreativnim rukama.Poljupcic:)

    ОдговориИзбриши
  5. kao da se to nama nemože desiti, nemoj se uopće sikirati, sve ćeš ti to vratiti, pusa i polako:)

    ОдговориИзбриши
  6. haha, da mi te bilo vidjeti kad si shvatila što si učinila:))
    Ma svo zlo bilo u tome, već ćeš ti polako sve srediti... a sada brzo molimo neki novi lijepi uradak:))

    ОдговориИзбриши
  7. Pa meni je i ovo dovoljno,izmamilo mi osmjeh,odlično!

    ОдговориИзбриши
  8. bez brige,popis blogova se lako nadomjesti,to je lakse nego novo ime bloga i url adresa oko koje se ja mučim.

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi je žao da ti se to desilo i još kad si ubcivala moju adresu:(

    Popravit ćeš ti to, bit će sve ok, pusa:)

    ОдговориИзбриши
  10. Znam kako takve stvari umeju da pokvare čoveku raspoloženje, lali posle mnooogo iskustva sa kompijuterima i internetom, volim da kažem da dok čovek jednom ne pobriše svoj ceo hard ili sve mailove (u tvom slučaju blogove), ko da nije ni radio sa kompijuterom! ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Jao, sigurno si se osjećala grrr u tom momentu slučajnog brisanja. Nema veze, događa se svima, ljudi smo. I nema ljutnje oko liste najdražih blogova, voliš koga voliš, to ti nitko ne može zabraniti niti oduzeti.

    ОдговориИзбриши
  12. Hi, I am tying to figure out out how to translate on google. Hope it works.... all the best,

    all the best,

    charlotte♥

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.