Pages

11. 5. 2012.

Blog nagradica i još po nešto...


Nije bilo skoro kad me je Nataša sa bloga Smilje art by heart, obradovala ovom blog nagradom. Nisam imala vremena da je ranije postavim na blog, oprosti Nataša. Vrlo mi je draga tvoja nagrada.
Zadatak je da obavestimo ljude šta volimo da jedemo, a šta ne. Drugi zadatak je da prosledimo nagradu na deset blogova i obavestimo ih o tome. Oprostite mi što ću malo da zabušavam...napisaću da sve volim da jedem, posebno sladoled i slatkiše, što je očito i na mom telu :) Nagradu od sveg srca prosleđujem svima koji žele da svoj blog ukrase ovom slatkom buba-marom. Od kada je blogspot promenio postavke, ja se ne mogu navići, imam neke male probleme. Odjednom mi je ispunjena kvota blogova za čitaanje, morala bih neke izbrisati da dodam nove, možda bih i izbrisala, jer zaista i ne stignem da redovno čitam sve, ali ne umem da izbrišem sebe sa liste sledbednika nekog bloga. Drugo, ako ne znate ko je Snežana Maričić, osoba koja će vam se pojaviti u komentarima...eto, ja sam ta. Ne znam zašto se komentari više ne pojavljuju sa mojim nickom, već sa punim imenom i prezimenom i kako da to uredim. Ako neko može da mi pomogne da rešim ove dve brigice, može mi pisati i na mail, nadam se da još uvek stoji u mom profilu. Nisam skoro radila ništa značajno, pa ono malo što sam uradila nisam ni fotografisala, a već je poklonjeno :) Biće kod mene uskoro nekih radova, početkom juna, tada ću koristiti malo odmora, ostalo od prošle godine, a onda celo leto radim. Hvala za strpljenje da ovo pročitate. Posetite i moj drugi blog, imate ga na listi sa desne strane, malo sam se raspevala :) Topli zagrljaj svima. NENA

2 коментара:

  1. Čestitam na nagradici.
    U komentarima ostavlja ono ime s kojim si logirana na blogger.
    Pa nema potrebe da brišeš nekoga koga pratiš. to i nije baš po kodeksu. Nema limita možeš pratiti koliko god blogova želiš.
    A ako su ti neki posebno dragi možeš ih staviti na neku posebnu listu.
    Eto, ne znam da li sam ti uspjela pomoći???
    pozdrav i ugodan ti vikend

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.