Pages

20. 5. 2012.

Nagrada od Nataše

Dobila sam još jednu nagradicu od Nataše sa bloga Smilje art. Naslutila je da volim žutu boju, a naročito žuto cveće, prepuno je sunca. Nataša je jedna divna duša,u to sam se uverila dopisujući se s njom ovih dana, a živi u kraju odakle sam i ja, gotovo da smo susedi.
Zadatak je 1. Navedite sedam stvari o sebi 2. Prosledite nagradu na šest blogova 3. Obavestite blogerice o nagradi. Više puta sam pisala o sebi, pa da dodam još po nešto. Volim da posmatram zalazak sunca sa svoje terase. Ove godine sam mnogo manje cveća stavila na presovanje nego ranije. Nemam vremena za šetnje poljanam oko mog naselja, kao ranije. Ne gledam televiziju, gotovo nikada, čujem po nešto u prolazu, dok moj muž gleda, uglavnom sport i vesti. Svake večeri u krevetu čitam, knjiga me uspava, pa moj dragi preskače tokom noći preko mene da ugasi lampu. Bez obzira na sve teške životne izazove, uvek sam pozitivna i dobro raspoložena. Nagradu prosleđujem Edi, Karini, Biljani, Sneški, Lilly, i Raki . Želim vam prijatno veče i lepe kreativne dane koji dolaze. P.S. Kako napraviti novi red? :)

6 коментара:

  1. Hvala, draga! Čast je biti u ovako lijepom društvu! :)) Puse!

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam na nagradi. A uvijek je zapravo lijepo nešto saznati o osobi koja se krije iza slova. :)
    Kako što dovesti u red? Pa prvo napraviti neki okvirni plan, pa krenuti u akciju od prvog onog što nam je pod nosom.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na nagradici, ovih dana kasnim na sve strane ali nećeš zamjeriti:)) Baš me veseli što si me se sjetila!

    ОдговориИзбриши
  4. Iskrene čestitke na nagradi, a od ljepote sam obnevidela, etui su tako cool. Pozdrav. Loredana

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se sviđa. Obožavam smajlije, a i žuto cveće.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.