Pages

24. 6. 2012.

Prvi mačići


...se u vodu bacaju! Kakva surova izreka, ali misli se na prvi rad koji nije uspeo. Prvi put sam probala obrnuti dekupaž na staklu. Ne znam kako mi je u ove makove (bulke), prodrla boja, pa više nisu lepi i crveni. Doduše, priznejem, zaboravila sam da u prvi sloj boje stavim malo lepka, a lepak za dekupaž i boja su kvalitetne, Marabu. Ne mari, kad budem dobre volje, preradiću. Dobar savet bi mi puno značio. Kovčežić iz prošlog posta sam radila ponovo, boja je kineska, poslušala sam neke žene koje prodaju na izložbama,koje su tvrdile da je boja dobra, radovi su im lepi, ali samo jedan sloj razređene boje, pa se vidi drvo, izgleda kao namerno. sada mi je jasno zašto. Ta boja se ljušti, kao kad ljuštite kobasicu. To sam otkrila kad sam stavljala bravicu. Dakle, biće dobra samo za toniranje. I dalje mi ne uspeva da imam novi stav i da odvojim tekst od slike, probala sam po vašim savetima. Tastatura je u redu, jer radim na lap topu. Uradila sam još par etuia za naočare. Malo sam umorna od svega, čemu ti radovi, izuzetno su retke osobe koje ih cene, a ja ih samo gomilam, ne znam više gde ću s njima :) Bolje i zdravije bi mi bilo da šetam. Želim vam prijatan dan :)

11 коментара:

  1. baš su lijepi prvi mačići sviđa mi se uzorak cvjetova

    ОдговориИзбриши
  2. hm, možda si u pravu, bolje i zdravije bi bilo da šetaš, no treba naći ravnotežu, jedan sat za šetnju, a dva sata za hobi, a svi ovi lijepi radovi će prije ili kasnije naći nekog tko će ih cijeniti
    Tanjur s ptičicama je predivan, a makovi su dobili malo bijele boje, pa šta, neka te to ne smeta (možda je salveta lošije kvalitete), a za dodavanje ljepila u boju nisam čula!
    Obećaj, od sutra u šetnju!
    pusa

    ОдговориИзбриши
  3. ja ti na zalost, ne mogu dati neki koristan savet, ali se nadam da ćeš uspeti rešiti probleme.
    meni, kao potpunom amateru :) ovo izgleda vrlo lepo... ali verujem, da ti kao neko ko je radio na tome, i zna kako moze, da vidiš svaku grešku :)

    iskreno se nadam da ćeš mozda uspeti nešto i prodati... mozda neka izlozba, gde je učešće besplatno...
    da li si pokušavala u firmi (ne znam gde radiš, ali nekako sam zaključila da je neka velika firma)? ili neki prijatelji da ponude u svojim firmama?
    ja sam evo, išla u subotu, na prvu izlozbu i nisam baš sjajno prošla, tako da sada već ozbiljno razmišljam da radim samo za sebe i prijatelje...

    ОдговориИзбриши
  4. Čar hobija je upravo u tome da sam i uz pomoć drugih savjeta otkrivaš nove stvari.Ako se što usput proda,super.Zato možeš vlastite stvari preuređivati,po svojem guštu.
    Preporučam svakako i šetanje!

    ОдговориИзбриши
  5. Šetnje jesu zdrave, ali mislim da je važnije i zdravije se baviti onime što ti čini zadovoljstvo. Pa šta ako ih ima puno, sigurna sam da ćeš ti to sve uspijeti prodati ili ćeš imati lijepe poklone za rođendan i druge prilike.
    Savjet ti ne mogu dati, jer s tim ništa ne znam raditi.

    ОдговориИзбриши
  6. he he draga moja svi smo imali ili imamo iste probleme. Naučit ćeš tokom vremena što se s kim mijeđša i kako što treba. Meni nije uspio obrnuti dekupaž, ostavila sam ga za bolja vremena da pokušam ponovno.
    A objsvljivanje slika i teksta- to ti blogger ne dozvoljava, jednostavno ne radi kako treba po ptom pitanju. Zato je najbolje da staviš slike po sredini, a tekst ispod i iznad njih. Ako si primjetila većina nas tako radi baš zbog toga.
    A sad u šetnju, prvo napunit baterije a onda se kreativno izražavat. Pozz

    ОдговориИзбриши
  7. na grejškama se učimo :)
    morala si dat prije boje rižev papir
    http://www.mojalbum.com/tina-irena/krozniki
    možeš pa pustiti sve slojeve sarvete pa če bit također ok

    ОдговориИзбриши
  8. Meni su radovi lijepi i ne vidim neke greške...

    A što se tiče Blogera,dozvoljava on sve ali treba ga skužiti...da si mi bliže...da vidiš kako bi ga u red dopeljale!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Very nice creation my friend! Kisses & hugs!

    ОдговориИзбриши
  10. Ne znam šta da ti kažem za tu boju, osim da se svima događa da nešto ne ispadne kako treba. Ne mari, voda pere sve. Skoro sve... Kinesku robu ne uzimam, niti druge boje osim onih na koje sam navikla, a to su marabu i vitex akrilne boje. Cenim savete, ali nemam poverenja u sve što ljudi kažu.

    ОдговориИзбриши
  11. Ooo pa meni su ptičice preslatke , ne vidim mesta razočarenju i ništa ja tu ne bih prepravljala .... a najbolje je raditi ono što duši prija ,a ako je to šetnja onda put pod noge ;)))

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.