Pages

16. 7. 2012.

Svadba


Bila je prelepa svadba. Za svakog po nešto, počev od izbora muzike, do ambijenta i hrane. Prelep restoran na obali Dunava. U putu do tamo, prolazili smo pored polja suncokreta. Vila je uređena divno, jezerce ispred sa ribicama, malim vodopadima i fontanom, mostić preko koga smo prelazili. Iz restorana divan pogled na Dunav, u daljini Sederevo. Mladenci skromni, onako po starinski. Moje ćerke vesele. Moj muž nateže iz "pletenke" Ja debela, ali dobro raspoložena. Bilo je puno omladine, biće još lepih svadbi :)

7 коментара:

  1. Dobro ste se proveli i to je najvažnije!

    ОдговориИзбриши
  2. ajmeeee kakve li ljepote!!!
    Prekrasan, čaroban ambijent...zavidim!
    Polje suncokreta je PREDIVNO!
    Draga moja, a ti si bila tako lijepa, simpatična, šik, s dobrodušnim osmjehom, haljina ti predivno stoji, a šeširić je che che :)))
    No, na ove vitke dugokose ljepotice koje te grle vjerujem da je svatko bacio oko :)))
    A muško, ko muško...radije grli pletenku nego ženu :)))
    Drago mi je da ti je bilo lijepo!

    ОдговориИзбриши
  3. Divan ambijent! Drago mi je da ste se lepo proveli, a i ti si izgledala super.

    ОдговориИзбриши
  4. Divan krajolik,potočić,mostić,ribice,suncokret,veselo društvo...Savršeno vjenčanje!Drago mi je da si uživala, a to se vidi i po vašim licima:)

    ОдговориИзбриши
  5. Ma koja debljina, to se stručno kaže dobro stojeća žena. Romantičana krajolik, taman kako treba i da bude kad je u pitanju ljubav i svadba. Loredana

    ОдговориИзбриши
  6. Τι όμορφα όλα!!! Να ζήσουν! Φιλιά και καλό μήνα!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.