Pages

1. 9. 2012.

Ponovo sa vama


Hvala za divne komentare i reči podrške. Ipak sam nešto radila. Shvatila sam da mogu da poklonim radove nekome ko će ih zaista ceniti, u humanitarne svrhe. Danas sam odnela prijateljici punu kesu radova za jednu humanitarnu izložbu. A ovo su novi bookmarkeri napravljeni za Helen, moju prijateljicu. Helen je odlučila da rodi peto dete. Za vreme trudnoće, osećala se jako loše, a stanje je postalo alarmantno negde pri kraju šestog meseca trudnoće. Porodili su je, jedva su preživeli i ona i njen sin, beba je nakon toga bila dva meseca u inkubatoru, a Helen na lečenju od teške bolesti koja je u trudnoći pokazala pravo lice. Bookmarkeri, a i još po nešto lepo, može se kupiti ovde.
Hvala vam, divni ste. Voli vas vaša Nena :)

7 коментара:

  1. Bravo Neno! Bravo što si se izvukla iz minus faze kad su rad i radovi u pitanju, a bravo i za odluku da radove pokloniš nekome kome će trebati. Kao da smo se dogovorile, jer sam i ja razgovarala sa ženom iz organizacije RUKOVETI iz Niša i rekla da želim da im poklonim neke stvari.

    ОдговориИзбриши
  2. uvijek se iznova divim tvojim radovima!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Tako treba, gledati naprijed i vidjeti izlaz...poklanjati sa srcem i pritom se osjećati odlično!
    Prekrasni cvjetni bookmarkeri!
    I.L.Y.

    ОдговориИзбриши
  4. Idemo dalje, svaki novi dan donosi nešto novo i bolje, barem tako trebamo željeti.Sretno,kreativno i veselo ti bilo:)

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da ni našla načina da crne misli ostaviš iza sebe! Samo hrabro napred! :*

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.