Pages

3. 11. 2012.

Candy Niebies-ka

Već duže vreme pratim blog Karine , majstorice prelepih čestitki.
Njen blog postoji na mojoj listi omiljenih, dugo, ali ne znam da li ste ga zapazile.
Karina dodeljuje malu nagradicu, pa sam odlučila da okušam sreću.
Kako je ona Čehinja, imamo dobrog prevodioca.

Tako gradimo jedno lepo virtuelno prijateljstvo.
Ovde je link za candy.




Važno je učestvovati i radovati se mogućnosti da dobijete, a treba se umeti radovati i kad drugi dobijaju.








Radila sam još kartica i jedno vreme ću odmarati, mislim da sam zaslužila.
Ovo su kartice dekorisane presovanim cvećem, to mi mnogo lakše.







Ima ih još puno, sve u sličnom stilu, zato mislim da je ovo za sada dovoljno.

Zagrljaj svima :)





4 коментара:

  1. Nisam znala za taj blog do sad, lijepe su čestitke. Ali tvoje su mi nekako draže. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoje čestitke su uvijek nove i neponovljive!

    ОдговориИзбриши
  3. Da si zaslužila odmor-zaslužila si i to pošteno!
    Nisam zapazila taj blog, ali pogledaću ga obavezno. I verujem da ćeš dobiti tu nagradu, ako ništa drugo učestvovala si, stekla prijatelja a to je , zapravo, jedino što je važno i veliko.


    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.