Pages

3. 4. 2013.

Makovi

Ovaj motiv je baš popularan.
Makovi su obeležje bloga http://stamping-fantasies.blogspot.co.uk

Nedavno mi je u gostima bila prijateljica iz daleka sa ćerkom, i kad sam iznela da izabere za sebe jednu futrolu za naočare, izabrala je motiv makova.

Zato sam u dekupaž tehnici napravila još jednu futrolu sa makovima:)


cases for glasses, decoupague

Sa makovima sam radila još po nešto, davno beše.




Plastična kutija od čokoladica, reciklaža
Plastic box of chocolates, recycling, decoupague



Kutijica od sira, reciklaža
The container of cheese, recycling, decoupague

Uskoro će makovi procvetati u poljima, divno izledaju dok se lelujaju na vetru.
Samo za branje i presovanje nisu, lepši su u poljima i na slikama.

12 коментара:

  1. Hello Snezana-Nena,

    I too am looking forward to the poppies swaying in the wind in the fields, they always look so beautiful.

    Your poppy decorated pieces and really lovely, so very vibrant and beautifully finished.

    Thank you so much for joining in my blog celebration with such lovely artwork.

    B x

    ОдговориИзбриши
  2. WOW...These creations are Gorgeous.. Beautiful poppies...Simply Beautiful... Hugs May x x x

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam makove,a kutijice su prekrasne! Općenito Vaš cvjetni blog je inspiracija za sve koji vole prirodu, proljeće, cvijeće...

    ОдговориИзбриши
  4. Ove reciklirane stvari su ti ispale fantastično, a kad sam ja počinjala da radim dekupaž, bila sam opsednuta ovim makovima, jer je motiv toliko lep da nemam reči.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se bar nadam da će procvetati... :)
    Verujem ti da su ovi naslikani lepši za rad, nego pravi. Zaista su ti pravi nekako previše krti i lelujavi, i to ne može da se prenese kada se ispresuje.

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam makove.Prelepo si uradila.A kutija-reciklirana je fantasticna.Bravo:))

    ОдговориИзбриши
  7. Makovi imaju fantastičnu crvenu nijansu... Srcolika kutija je neponovljiva<3...ma sve je..
    I ja jedva čekam da malo fotkam makove u prirodi,nadam se da ću imati priliku:)
    Pozdrav!!:)

    ОдговориИзбриши
  8. These are so beautiful, the poppies look fantastic
    Lindsay xx

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.