Pages

27. 12. 2013.

Još malo čestitki...

Danas je objavljena davno urađena čestitka za blog Izazovi i slatkiši, ponovo sam bila gost dizajner.

Temu U toplom domu, ja sam ovako prikazala.



U međuvremenu sam radila čestitkice, iako ih ima puno, želela sam svojoj prijateljici Negoslavi da pošaljem
nešto potpuno novo.
Negoslava je izuzetna žena, u svemu pravi prijatelj. Piše savršeno o dnevnim aktuelnim temama, ali piše i sjajne priče i eseje. Osim ovog ima još jedan blog-Negoslavlje. Koliko je dobra u pisanju govori i činjenica da ja na ovom blogu koji stoju u mojoj desnoj traci, dostigla broj od stohiljada čitalaca, za veoma kratko vreme, ako se dobro sećam, svega par meseci.
Ponosna sam što mi je prijateljica.
Ovo sam napravila za nju.




Inače, kako se osećate pred Novogodišnje praznike?
Ovaj vikend je za mene rezervisan za skromnu nabavku namirnica i za pripremu domaće sarme.
Ostalo je da odaberem šta ću  praviti za desert, mada, došlo vreme da to rade moje ćerke :)

Želim vam prijatan poslednji vikend u ovoj godini.

8 коментара:

  1. Drago mi je što si napisala ovaj post, ali iz vrlo praktičnog razloga - htela sam da se pohvalim čestitkama i sama, ali sam polomila displej fotoaparata i nikako da nateram sebe da izaberem drugu mašinu za slikanje, pa nisam mogla ni da fotografišem tvoje radove. Ja mogu samo da se divim tvom strpljenju i umešnosti da uradiš nešto ovako - lepo, pipkavo,upotrebljivo.
    I da, hvala i za one lepe reči, koje neću da komentarišem jer jednostavno ne umem. Ali su mi drage, to iskreno priznajem.

    ОдговориИзбриши
  2. Negice, hvala tebi, zaslužuješ mnogo više od ovoga što ja umem da napišem. rad za mene nije pipkav, ja u tome uživam i baš me smiruje, što dokazuje da smo svi različiti, ali se uklapamo. Kiss!

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasna mi je ova prva s ptičicama i kućicom! Čini se da ćemo svi imati sarmu za novu godinu, tradicija je tradicija :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zelo lepo čestitko si pripravila za naš izziv :-))
    Tudi ostali dve sta čudoviti!
    Želim ti srečno, zdravo, veselo in ustvarjalno leto 2014!!!
    Pozdravček

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitku sa ptičicama i kućicom sam prvo videla na blogu Izazovi i slatkiši, preslatka je!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Negoslavin blog je jako yanimljiv, prtim ga redovno. Ima mnogo različitih ali baš zanimljivih tema.

    Čestitke su, znaš već... Jako lepe i verujem da će biti oduševljena. A i sama je rekla u komentaru.

    Ja se pred praznike osećam odlično. Što bi rekao jedan moj drug, kad ga neko pita KAKO SI, on odgovara da je ZGODNO. E, tako se i ja osećam.

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se kako si predstavila topli dom..pun pogodak! I srećno,naravno;)
    I poklon čestitke su izuzetne,kako je Negoslava opisala,baš pipkave i lepe..Sve ti najbolje želim..A novogodišnja euforija i ja se ovih dana ne slažemo..;*

    ОдговориИзбриши
  8. anirataktulubvalpovokbc.blogspot.com moja nova adresa :) Sve najbolje u novoj! :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.