Pages

13. 3. 2014.

Nedovoljno vremena

Znam da smo svi po nekad, a i češće u vremenskoj stisci.
Pišem ovaj post da bih se pre svega zahvalila svima koji su me savetovali u vezi kutije-koverte za quilling čestitke, a i svima koji me podržavate, pratite i hrabrite.
Nedavno je kolega otišao u penziju. Neka mu je sa srećom. No nas četvoro je raspodelilo njegove predmete, koji su svi hitni za rad, tako sam na poslu preopterećena, ali će to proći. Da postignem brže, donosim i kući da radim nakon radnog vremena. To mi ne smeta, rad je najbolji lek.

Ipak, radila sam malo dekupaža. Kupila sam kutije u hoby radnji, to više nikom ne preporučujem, eto, ja sam naletela, a posle sam videla koliko je povoljnije kod malih proizvođača i kreativaca.

Prvi put se mogu pohvaliti da vam pokazujem kutije koje su prodate.
Jupiiiiii!
Mnogo se radujem i veoma sam zahvalna jednoj divnoj ženi koja je kupila, a radi divne stvari sa lekovitim cvetnim esencijama. Nisam probala, ali sam već čula od nekoh svoji prijatelja koji jesu da imaju izuzetno pozivna iskustva. Preporučujem i jedva čekam da i sama probam. FB Lekovite cvetne esencije.

Evo i kutija.




Da ponovim svoju zahvalnost svima koji me prate.
Zagrljaj do sledećeg posta.

15 коментара:

  1. Neno, kutije su predivne,pogotovo prva.
    LP, Martina

    ОдговориИзбриши
  2. predivno si uredila kutije, a ova narančasta mi baš zapela za oko, pravo proljetna :D
    lp

    ОдговориИзбриши
  3. druga mi je veselija ali me prva više osvojila....Poklopac mi se sviđa ,boja ,točkice...Čestitam na prodaji što je danas doista rijetko :( Ja ništa već jaaako dugo ne prodah !

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo, gledam i divim se!!! I ponovo gledam! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Baš su romantične!
    Drago mi je da je prodaja krenula, sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako, jako lepe kutije i moram reci da si jedna od retkih koja se u danasnje vreme moze pohvaliti prodajom. Kako cujem svima to tesko ide....

    ОдговориИзбриши
  7. tvoje kutijice su taman za te cvjetne esencije ko stvorene! čestitke na prodaji!

    ОдговориИзбриши
  8. Prva kutija je fantastična, naročito unutrašnji deo poklopca. Mnogo lepo deluje ovako na slici, a verujem još lepše uživo...Srećno i ubuduće...:*

    ОдговориИзбриши
  9. Zelim ti jos puno prodatih radova! Kutije su jako lijepe.

    ОдговориИзбриши
  10. Oprostite, ne mogu odgovarati pojedinačno, bolje da vidim šta ima na vašim blogovima.
    Hvala vam za pohvale, znam da ima mnogo boljih od mene, a ovo sam radila sa malo volje, grešaka ima.
    Prodala sam zahvaljujući ženi koja je razumela koliko mi je teško, hvala joj.
    Idemo dalje, ali ne zadugo.

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasne kutije, pogotovo prva, sviđa mi se čipkasti detalj!
    Lp i ugodno nedjeljno poslije podne :)
    pusa

    ОдговориИзбриши
  12. Ne čudi me što su odmah prodate, ja ovoj prvoj ne bih odolela, iako sam kreativac.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.