Pages

24. 4. 2014.

Lavanda i đurđevak

Zahvaljujem na komentarima i pohvalama za bookmarkere. Ubuduće ću raditi više crnih :)

Juče i danas, radila sam kutijice za debele 3D i quilling čestitke.
Zahvaljuem od srca Martini i Klaudiji za tutorijale. Kad se malo bolje pogleda, u suštini su jednaki, samo je svaka dala svoj lični pečat u dekorisanju i načinu izrade.
Nisam slikala, jer su kutijice od nekih kartona koji nisu u adekvatnoj boji prema čestitkama (to što se kod kuće našlo) i nisam ih još dekorisala.
Važno je da je ova čestitka otišla da obraduje mog bratanca za osmi rođendan.

Za moju dragu prijateljicu, rokovnik.
Rekla  mi je da voli motiv lavande i motiv đurđevka. Volim ih i ja, i uživo ih volim, divno mirišu. Bilo mi je teško da se opredelim koji bih motiv, zato sam uradila dva rokovnika.
Radila sam ih danima, fazu po fazu. Između faza rada su se odmarali i oni i ja :)
Konačno su gotovi.


Isto je sa obe strane, zato samo jedna sličica.



Čipka je slična, ali nije isti motiv, i tu sam bila na mukama u pozamanteriji, koju čipku odabrati.
Slatke muke kreativne.

To je za večeras sve od mene.
Sve najlepše!






8 коментара:

  1. Rokovnici su divni! Ovako sa čipkom, još i tako lepi cvetni motivi, savršeno. I ja volim miris djurdjevka, imam ga i u dvorištu, a lavandu u platnenim torbicama obavezno stavljam u ormane. Čestitka je super, sigurno će se bratanac obradovati. (sneško me oduševio, baš je velik). Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam reči...prikladnih. Stvarno si prevazišla samu sebe ovim radovima. Čipkani rokovnici, pa još motiv lavande...ja sam osvojena..;)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni rokovnici..Jako mi se sviđaju motivi, a čipka ih još dodatno naglašava.Lijepi radovi.Jedva čekam da vidim kutije :).
    Lp, Martina.

    ОдговориИзбриши
  4. Divni rokovnici, sa čipkom još lepše izgledaju! Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
  5. Bas si bila vredna. Super su ispali rokovnici.Motivi su savrseni, a cipkom si stavila tacku na I.Prelepo, zaista!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.