Pages

9. 6. 2014.

Ptičica

Kako održati ptičicu u životu, bez njene mame?
Danas sam vraćajući se s posla, na jednoj utabanoj stazi, koju ljudi utabaju kroz travnjak da skrate svoj put za dva metra, videla malu ptičicu, koja je mirno stajala. Zastala sam, sagla se da je dodirnem, nije bežala. Sinulo mi je: Ispala je iz gnezda. Onda sam nedaleko ugledala još jednu, ali za nju je bilo kasno, nije preživela pad.
Za ovu ptičicu, imalo je šanse.
Donela sam je kući.
Pipeticom sam joj dala vode, a posle i malo hrane, nisam imala ništa za ptice, a u ptići se hrane proteinskom hranom, crvićima i bubicama.
Dala sam joj malo po malo sićušne komadiće šampinjona. U kući mi se nije našlo mesa. Onda sam se dosetila, natopila dobro Lenonovu granulu i to sam joj dala.
Ne ume ona da otvori kljun, moram na silu, pa mi žao, ali je to za njeno dobro.
I ptičica je živnula :D
Lenon je ljut, on je samo gledao u nju, iako smo je stavili u plitku činiju i podigli na visinu, gde ne može da dohvati. Cvileo je, a povremeno i lajao. On misli da je ptičica njegov obrok.
Neće moći, Lenone.



Pišite mi, znate li nešto o ovoj ptičici, koliko će joj trbati da odraste, da odleti u slobodu, hoće li moći sama da nauči da leti, čime da je hranim, gde da nađem crviće?

Eto šta čini priroda, kad su ptići porasli, gnezdo je postalo tesno, oni jači su izgurali slabije.
Da li mama primećuje da nedostaju dva ptića, šta mislite?

Hvala na pažnji.
Prijatno vam veče.


4 коментара:

  1. Već sam ti na FB strani postavila sliku u šta će da izraste ova tvoja mala SVRAKA. Inače, ovo je jedna od najinteligentnijih ptica i pravi mali lopov. Jede insekte, crve, raznovrsne male kičmenjake, bobice poljskih plodova i razna zrnevlja. Sve to pokušaj da nabaviš u malo bolje opremljenim prodavnicama za kućne ljubimce. Puno sreće...divlje ptice je jako teško odhraniti...

    ОдговориИзбриши
  2. Do sada sam spašavala samo velike povredjene ptice pa nisam sigurna kako bih mogla da ti pomognem. Setila sam se da možda ako poznaješ nekog ribolovca, on bi mogao da ti pomogne možda savetom gde nabavlja crviće. Možda i jeste teško da se odhrani ali nije nemoguće. Ova svraka nije toliko mala, mislim da ima šanse samo ako se potrudite oko nje. Za letenje, pa sigurna sam da bi naučila, to je ionako njen prirodni instinkt. Želim vam puno sreće i molim te napiši u nekom narednom postu šta je bilo sa njom.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala draga. lepo jede mleveno meso i natopljene granule našeg psa.
    Počela je i da cvkuće, a sama se popela na ivicu kutije u koju smo je smestili, sada stalno tu stoji.
    Biće ona dobro. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Mozes joj dat i komadice kuhanog jaja. Mi smo imali izlegle papigice, pa smo pomagali, iako je naravno mama bila glavna. Ima u ducanu za ljubimce kupit bas hrana za izlegle ptice.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.