Pages

14. 9. 2014.

Mali rezime 75mryiZLCNoJhwXD

Nedelja je dan kada ja imam najviše posla. Nije to samo posao u kuhinji i oko nje, već nedeljom želim da završim puno toga što nisam stigla radnim danima.
Prošle sedmice bila sam u Čačku, kod mame. Bilo je zaista lepo. Ni već tradicionalna septembarska poseta Nataši  nije izostala. kratko, a slatko druženje.
Godišnji odmor u trajanju od četiri sedmice, proleteo je kao tren. Toliko toga sam radila, da sam malo i umorna, tako da krećem sutra umorna na posao, ali to je druga vrsta umora, biće mi dobro u redovnom okruženju i navikama.
Početkom sledećeg meseca idem tri dana na seminar u Vrnjačku banju. Možda sretnem tamo neku od blogerki :)
Od svega što sam uradila u poslednje vreme, najviše sam rada i truda uložila u ovu kutiju:


Po mojim afinitetima, najbolji rad mi je ovaj:



Raduje me što sam naučila novu tehniku, pravljenje knjiga bookbinding.

Najznačajniji događaj je otvaranje samostalne izložbe slika moje ujne Gordane Marković, ne znam  više ni koje po redu, a na toj izložbi susret sa dragom prijateljicom, prvi put uživo, prvi u nizu susreta kojih će biti.

Najlepše trenutke provela sam sa svojom porodicom, posebno kafenišući na terasi i sa našim kućnim ljubimcem, koji mi je trošio kalorije :D



Želim vam sve najlepše, manje kiše više sunca.





10 коментара:

  1. Lepa rekapitulacija... i lepa sećanja na sve lepo što je bilo i što te čekaa.

    ОдговориИзбриши
  2. baš divni radovi i drago mi je što si naučila novu tehniku..
    Sretno ti želim na seminaru :D
    Kod nas baš dosta pada i sve oko nas dosta poplavljeno samo se molim da i mi ne budemo, pa skoro ,
    uživaj i dalje i koristi lijepe dane kao i do sad jer ovo vrijeme stvarno je nepredvidivo i ne da nam van danima kad kiši :d pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš sam večeras čula vesti i odmah pomislila na tebe. Nadam se da ćete biti dobro i ti i tvoja porodica i svi ljudi u Sisku. Nadajmo se lepoj jeseni, kad leta skoro nismo ni imali.

      Избриши
  3. Lijep rezime. Provela si godisnji radeći ono što voliš još si k tome nešto novo i naučila. To je divno. Vrlo lijepe radove si napravila. Želim ti ugodan povratak na posao.
    LP, MArtina

    ОдговориИзбриши
  4. Srećno na poslu! Umor prodje, zaboravi se, uspomene ostaju! Prelepa je kutuja, a i osunčani notes! Veliki pozdrav iz hladnog,maglovitog Niša.

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da si se lijepo provela kod mame, prekrasni radovi. Pozdrav. Loredana.

    ОдговориИзбриши
  6. Divni radovi, kutija mi je predivna! Lepo proveden odmor. Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.