Pages

21. 12. 2014.

Ipak dekupaž

Stalno planiram da radim nešto drugo, ali mi se nekako nametne dekupaž.
Kad sam već za dve kutije koje sam pokazala u prethodnim postovima, napravila nered, iznela boje, četkice, rasturila salvete, onda sam krenula redom i dekupažirala sve što sam imala.
Šalim se, ne baš sve, ali dosta toga.

Uz to sam radila još bookmarkera, jer imam jednu porudžbinu, koja doduše visi u vazduhu, nije potvrđena, ali sam želela da imam veći izbor, iako sam ih imala dosta. Dakle, radilo se baš udarnički, posebno kad se ima u vidu da sam veći deo dana na poslu, a vikend proleti.
Srećom, moja porodica mi u svemu pomaže, dok ovo radim, oni preuzimaju poslove u kući, a muž je vitez od laka :), da ne napišem lakirer, obožava da lakira.

Ne nadajte se da ću vam sve pokazati u ovom postu.
Jer, ne nameravam da skoro radim bilo šta, a blog treba da živi, zar ne?

Svi radovi su klasika, ništa specijlano, osnovni dekupaž.

Dakle, večeras prvo malo tegli.

Jedna od pola litra-mala. Nisam je lepo fotografisala, ne vide se motivi na poklopcu, ali verujte na reč, ima ih :)



Jedna malo veća tegla, one od 800 grama. Ajvar smo pojeli, to je bilo pre sezone, posle sam skuvala, pa smo i to pojeli :)


Tri male tegle, ili teglice, urađene su jednako, da bi bile komplet, ali i svaka pojedinačno može biti ukras nekog doma.



Na kraju, boca. Zanimljivo je raditi boce, a ja ne volim baš da ih puno kitim, Više volim jednostavno. Ova ima samo krakel gore i dole, ispod motiva. Štedi se, pa je krakel urađen drvofiksom. Ipak, za lepljenje salveta koristim originalan lepak. Lak-helios.






U naredne dve sedmice me čekaju vanredne obaveze na poslu, pa ću kući dolaziti kasnije nego obično i prilično umorna, tako da do praznika verovatno neću ništa raditi. Posle, videćemo...
Prijatno veče svima :)

7 коментара:

  1. Neno, sve je divno!!! Ove tri male slatkice su savršene! :-) Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  2. Preekrasno je, pogotovo one tri teglice. Bas su mi preslatke <3

    ОдговориИзбриши
  3. i uz tako zahtjevni posao, ti uspiješ još i raditi rukama. stvaaarnooo...
    ali, to je izvrstan ispušni ventil, zar ne?
    pozz

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatke su mi one tri posudice u kompletu, svaka čast :) Sve najbolje za blagdane :)

    ОдговориИзбриши
  5. Moji favoriti tri male tegle i flaša, baš mi se sviđaju. Svaka čast. I da draga Neno želim ti da u novoj 2015-oj bude sve bolje.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.