Pages

26. 9. 2015.

Nema kreativnog haosa

Davno sam završila radove koje sam u fazi rada, pokazala u prethodnom postu.
Nisam još sve ni fotografisala.
Nekad nemam vremena, nekad nemam volje.
Konačno, da pokažem bar nešto.

Najveći projekat, namerno urađen skroz jednostavno, stoji sada u našoj dnevnoj sobi.
Njegovo veličanstvo stočić!
Uklopljen je sa ovom policom za telefon, koja stoji u jednom uglu.





Zaboravila sam da fotografišem kakav je bio, pa sam u fotografijama pronašla ovu :


Radila sam i nove futrole za naočare, koje sada tužno čekaju da ih neko koristi. Uz ovu, (salveta imitacija čipke), imam tri na raspolaganju.




Moja ćerka mi ponekad pomaže.
Sada je biloobrnuto, ja sam njoj malo pomogla da uradi teglice. Cepkala je salvetu da rasporedi cvetiće po svom ukusu.


Za večeras, to je sve.
Nadam se da vam se radovi dopadaju.
Uskoro ću fotografisati još nešto što je završeno, a planiram da radim još jednu partiju dekupaža. Posle toga ili u međuvremenu, neke druge tehnike. Kad bude dovoljno vremena i raspoloženja.
Danas je moja ćerka videla bezobrazno skup džemper koji joj se svideo, od melirane bukle vunice, ali mašinski rad. Možda krenem u novu avanturu, igle za pletenje nisam držala u rukama skoro trideset godina.
Uh, al' sam matora :-D
Sve najbolje vam želim, budite kreativni, ne samo rukama, već i u stilu života!

8 коментара:

  1. pozdrav draga ,prekrasni radovi, ajde davidimoi pletenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće to biti baš skoro, Vilo, ako uopšte i bude. No, treba planirati i imati puno ideja, neke će se i ostvariti.
      Hvala na komentaru.

      Избриши
  2. Mislim da sam upravo dobila ideju šta da uradim sa ružnim stolom u mojoj dnevnoj sobi. Odličan način da ovekovečim ona salvete koje sam skupljala kao kli nka, a koje je još čuvam jer mi je žao da ih bacim.

    ОдговориИзбриши
  3. Moram da pohvalim teglice :)
    Nekako su mi se najviše dopale. Zar nije divno raditi u paru? :) Ideje se nekako najbolje onda realizuju! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Neno, ovaj sto ti je baš lepo "ispao", A teglice su mnogooo slatke :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Nema ni kod mene, da se pohvalim! Sve je složeno!

    ОдговориИзбриши
  6. Stočić je divan, videla sam i policu za telefon, oduševljena sam kako je lepa. Tegle su prelepe, baš mi se dopadaju!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.