Pages

29. 11. 2016.

Novi radovi

Nema tu šta mnogo da se piše.
Jasno je i razumljivo da se živi sve teže i da svako od nas pokušava da pliva u svemu što nam život nosi.
Nije to sve ni loše.
Radila sam dosta, imajući u vidu moje ostale obaveze. No, nisam stizala da objavim fotografije.

Pa, evo...nisam naročito napredovala, ne volim preterano te multimedijalne projekte, rezultat je prelep, ali, treba tu dosta vremena i materijala. Ne kažem da ne bih želela i da ne bih umela, ali mi sada nije vreme za to.
Ja sam i dalje pristalica jednostavnosti i pedantnosti u radu.







Nadam se da ste svi dobro, iako se malo javlajte.
Svako dobro vam želim.

3 коментара:

  1. Prelepo je Neno! Sat mi se posebno dopao onako romantično rustikalan ;)

    ОдговориИзбриши
  2. I mene je sat oduševio, premda su ti svi radovi lijepi! I ja primjećujem sve manje komentara "starih" blogera, drago mi je kad pročitam neki novi post i vidim da smo ipak svi tu 😊

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.